Blog
Vers van de pers
Wat is nou eigenlijk een skilled servicedesk?
17 maart 2025
Bevio biedt een echte "skilled servicedesk" die snel en vakkundig ondersteunt. In plaats van onpersoonlijke telefonische menu's, heeft ons team uitgebreide kennis van klantomgevingen en lost het incidenten op, voert standaard wijzigingen door en biedt waardevolle ondersteuning.
Efficiëntie en automatisering met Microsoft 365 Copilot
10 februari 2025
Bevio ondersteunt bedrijven bij de implementatie van Microsoft 365 Copilot door informatiesessies en workshops aan te bieden. Deze tool automatiseert tijdrovende taken, verbetert communicatie in Teams, biedt data-analyse en versterkt security en governance.
Samen optrekken in compliancy
15 januari 2025
Steeds vaker worden bedrijven geconfronteerd met de eisen om te voldoen aan ISO 27001 en NIS2 normen. Bevio biedt een gecertificeerd managementsysteem en geautomatiseerde rapportages die dienen als bewijslast voor ISO 27001 audits en helpen bij NIS2 compliance.
Microsoft Loop: Samenwerken en productiviteit versterken
7 juni 2024
Microsoft Loop, een revolutionaire tool die samenwerking en productiviteit naar nieuwe hoogten tilt, biedt teams de mogelijkheid om naadloos samen te werken, ongeacht hun locatie. Gebruikers kunnen met Microsoft Loop eenvoudig documenten, spreadsheets en presentaties maken en delen, met…
Copilot gaat voor u de mails opstellen in Outlook
3 juni 2024
Microsoft 365 Copilot belooft een ware revolutie te ontketenen in de kantoorautomatisering. Door middel van AI of KI = kunstmatige intelligentie zullen de Office programma’s steeds meer taken zelf gaan uitvoeren onder uw regie.